Ny Coworker – Flere IT-kompetencer

Ny Coworker SERVICE 365 – Flere IT-kompetencer

Ny Coworker – Flere IT-kompetencer

Vores landdækkende IT-netværk har vokseværk for tiden. Hele fem nye Coworkers har sagt ja, tak til at blive en del af vores kompetencenetværk indenfor de seneste par måneder. Det er vi rigtig glade for!

Derfor vil vi med stolthed i stemmen præsentere en af dem her; SERVICE 365, som ligger i Frederiksværk og arbejder med IT-drift.

Mantra: ”Vi hjælper virksomheder med at gøre det, de er bedst til”

Sådan siger indehaver af SERVICE 365, Martin Jensen, når han bliver spurgt om, hvad de fire mand i SERVICE 365 arbejder med til dagligt.

Selvom kernekompetencen er IT-drift, så er udgangspunktet, at SERVICE 365 sikrer stabil og driftsikker IT, så deres kunder sparer tid og ressourcer, der kan frigives til at sælge mere, servicere mere og være mere for deres kunder.

Hos CoworkIt er det en stor styrke, at vi ”piller IT fra hinanden” for at sammensætte det igen til noget mere end blot computere og hardware. Vi ser os selv som en slags leverandører til en effektiv arbejdshverdag.

Det gør vi gennem stabil, innovativ og driftsikre IT-løsninger, som sikrer de bedste muligheder for vores kunder, og her passer SERVCE 365’ mantra perfekt ind. De har fundet en styrke i, at løfte IT-service og leverancer op til noget mere end blot bits & bites, hardware og software, og det vil vi gerne være med til at bakke op om ” 

udtaler Niels Laulund, medstifter og direktør i CoworkIt.

Service tæt på kunderne

Det lokale netværk hos CoworkIt var endvidere et værdiparameter, som Martin Jensen kunne se sig selv i. I Martins optik er den tætte kontakt med kunderne i SERVICE 365 er en forudsætning for at drive en IT-virksomhed:

Vi kan godt lide at være tæt på vores kunder, og besøge dem så ofte, det er muligt. På den måde lærer vi dem at kende, så vi langt bedre kan ”oversætte” deres behov og give dem den IT-service og løsning, de har behov for. Ofte ved kunderne ikke selv, hvad de har behov for, og skal vi rådgive dem korrekt, skal vi kende dem godt.

Det lokale i netværket var derfor en af de vigtige områder, vi tog med i overvejelserne om at joine CoworkIt ”.

Netværk for IT-fagfolk

Det store og brede kompetencenetværk i CoworkIt var samtidig afgørende for Martin, som i forvejen er en del af forskellige, klassiske netværk.

De netværk vi er med i er super gode og giver os en masse gode forbindelser, feed-back og viden. Men fordi vi er en flok IT-nørder, så manglede vi et sparrings – og kompetencenetværk, som havde den samme faglige viden, som jeg og mine medarbejdere har. Det har jeg virkelig fundet i CoworkIt, og det glæder jeg mig enormt meget til at blive en del af. Her er det ok at nørde IT – og det er ret fedt! ”.

Netværk uden konkurrence

Hos CoworkIt handler det ikke om at beholde eller skaffe kunder til sig selv. Tværtimod er alle forpligtet til at dele opgaver og henvise kunder på tværs af regioner og kompetencer.

Når jeg siger, at vi leverer IT-service, der gør at vores kunder kan koncentrere sig om det, de er bedst til, så smager jeg faktisk også min egen medicin ved at træde ind i CoworkIts netværk.

Jeg vil nemlig også gerne fortsætte med at dygtiggøre mig og min virksomhed på IT-driftsområdet. Det er kernekompetencen, og det er her, vi skal være dygtige og udvikle os hele tiden.

Hvis jeg skal kunne ”det hele” indenfor IT, så er jeg ikke ekspert på noget. Det kan jeg ikke byde mine kunder, som kræver viden, kendskab og kundskab i hver leverance.

Når jeg kan henvise til dygtige mennesker i et IT-netværk, så højner det min troværdighed, men det gør samtidig, at mine kunder får den helt rette IT-kompetence, der løfter den aktuelle opgave og derfor også deres virksomhed. Det kan jeg ikke sige nej til. Derfor er jeg sikker på, at CoworkIt nok skal bringe en masse godt med sig – specielt for mine nuværende og kommende kunder”.

Velkommen, Martin og resten af holdet hos SERVICE 365!

Del på linkedin
Del denne side på LinkedIn

Vi hører meget gerne fra dig

Du kan skrive til os via denne side, ringe til os eller finde en Coworker, der er tæt på dig her og tage direkte kontakt

Du kan også forsøge med brevdue, men det er nok en mulighed, du skal genoverveje, hvis du har travlt eller har et akut problem.

Når du skriver via siden her, så vender vi tilbage til dig inden for kort tid. Hvis du ringer til os, så tager vi telefonen med det samme – eller ringer tilbage, så snart vi kan.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *