Få kompetent IT-support og samtidig større tryghed 

Vi er specialister i IT og gør samtidig en dyd ud af at være servicemindede og hjælpsomme. Vi er der altid – også når din egen IT-mand har ferie og udfordringerne pudsigt nok opstår.

Derfor kan I fokusere på jeres kerneforretning, og når der er behov for IT-support på stort eller småt, træder vi til og løser jeres behov med det samme.

Derfor skal I overlade jeres IT-support til os

I øger trygheden og minimerer bekymringerne, når I overlader IT-supporten til os. Uanset, hvor og hvornår problemerne opstår, har I os i ryggen. Vi går ikke hjem, har ferie eller har sygedage, da vi altid dækker ind for hinanden og har en support afdeling, der tæller op til 40 selvstændige IT-virksomheder.

Med en outsourcet IT-support vil der derfor altid være nogen til at tage sig af jeres IT-problemer – om de er akutte eller ej. I undgår også ventetid, som sænker jeres effektivitet.

Vi bestræber os på, at I skal kontakte os så lidt som muligt. Det gør vi gennem en proaktiv indsats, hvor vi indleder samarbejdet omkring IT-support med at gennemgå jeres IT-infrastruktur. Er der justeringer, som vil øge jeres effektivitet og sikre mere optimale arbejdsbetingelser for jer, vil vi justere dette inden, vi starter samarbejdet op. Jeres IT-infrastruktur kan for jer selv være svær at gennemskue, men det kan med de rette justeringer betyde effektive arbejdsgange og en væsentlig øget IT-sikkerhed

Lokale IT-eksperter i landsdækkende netværk

En IT-support løsning, der passer til jeres behov

Hos os kan I få den løsning, der passer til jeres IT-support behov. Alle med samme respekt for dine IT-behov. 

Samlet Service Desk 24/7 

Overlad hele IT-supporten til os, så løser vi alle jeres IT-udfordringer. Sikkert, trygt og effektivt 24/7/365. 

First Level Service Desk 24/7 

Lad os være første support-led for din virksomheds egen IT-afdeling og hjælpe med de mere generelle og generiske IT-problemer. På den måde kan jeres egen IT-afdeling fokusere på den mere forretningskritiske IT-support.  

Special Unit Service Desk 24/7 

Få IT-support til specielle områder i jeres virksomhed. Fx POS, kasseterminaler eller applikationer.  

Hvad nu hvis I ikke længere har jeres egen IT-mand på jeres adresse?

I er måske vant til at have jeres egen IT-mand/kvinde, som fysisk er tilstede hos jer?  Derfor spørger I måske jer selv om, hvad der kommer til at ske, når I vælger at outsource? Bliver det mindre fleksibelt, mere besværligt eller dyrere? 

Svaret er et klart nej. Fleksibiliteten er den samme.

  • Vi kan kontaktes – og er hele tiden på telefonen.
  • Vi kan  nemt tilgå din computer og ”se dig over skulderen” og dermed hurtigt løse dine udfordringer. 

Det største besvær er at huske vores telefonnummer … men det findes der nok også råd for.

Hvad angår økonomi, er det vores klare erfaring, at forholdet mellem pris og kvalitet bliver bedre. Husk på, at vi kan stordriften, da vi har mange kunder, som hver dag bliver supporteret af os. Det giver os en række fordele, som kommer jer til gavn.

Derfor tør vi godt påstå at din regnskabschef / CFO vil godkende ideen om at outsource. Det betaler sig for langt de fleste.  

Få dækket alle dine behov 

Hvis I vælger at outsource jeres IT, kan vi løbende tage en dialog om at løse mere end jeres behov for udelukkende IT-support. I kan i princippet samle hele jeres IT-behov hos os. Hvad enten I har brug for hjælp til outsourcing af hele eller dele af jeres IT, IT-sikkerhed,IT-hosting,digitalisering eller blot skal bruge noget specifikt IT-udstyr, har vi mulighed for at hjælpe jer.  

Fordele ved at lade os varetage jeres IT-support

Vi gør det vi er bedst til – og vi gør det for mange 

Vi er et stort hold af specialister der hver dag yder IT-support. Vi gør det for mange kunder og har derfor oparbejdet en dyb erfaring, som samtidig holder os løbende opdateret. Det kan også blive en fordel for jeres virksomhed.   

Vores IT-support er åben døgnet rundt 

Vi holder aldrig lukket. Vi kan hjælpe jer 24/7/365. I undgår at jeres IT-problem ramler sammen med en sygedag, ferie eller lignende hos jeres interne IT-ressource.   

Vi tager telefonen, når den ringer, og vores indstilling er at I skal hjælpes med det samme.  

Onsite support på jeres egen adresse, hvis uheldet kræver det 

Vi er Danmarks bedst dækkende IT-virksomhed med næsten 40 lokationer. Skulle uheldet være ude og et besøg på jeres virksomhed er nødvendigt, er vi tættere på end de fleste. Særligt, hvis I har mange lokationer fordelt i hele landet.  

Support af både Mac og PC 

Vi er der for jer, hvad enten det handler om Lenovo, HP, Apple eller noget fjerde.
Vi yder support til det hele. 

Fjernsupport, hvor end I måtte være 

Det er enkelt, også selvom vi ikke lige er på din adresse. Et par klik – og vi kan med medarbejderens accept overtage styringen på computeren, så vi kan løse eller identificere problemet med det samme. Det er effektivt og trygt. 

Login til en fælles portal 

Her kan du følge med i vores ageren, se live data, finde kontaktinformationer og hente statistikker. 

Fleksibel aftale omkring jeres IT-support 

Med vores fleksible løsning kan I skrue op og ned alt efter jeres behov for, og omfang af, support. I betaler kun for den support I har behov for.  

International support  

Vi taler engelsk, og vi hjælper derfor med glæde jeres internationale medarbejdere. 

Store nok til at være konkurrencedygtige.
Små nok til at være nærværende.

Vi garanterer dig én fast kontaktperson, gennemsigtighed i aftalen, service fra en IT-partner i dit lokalområde og adgang til Danmarks største partnerskab af uafhængige og landsdækkende IT-leverandører, der professionelt løser din virksomhed IT-behov.

Nærværende og lokalbaseret

Vi arbejder som din landsdækkende IT-leverandør, med base i det lokale Danmark. Vi tilbyder én kontaktperson uanset projekt, og IT-hjælp og support leveret fra lokal IT-leverandør.

Servicemindet IT-support 24/7

Vi gør en dyd ud af at være servicemindede og hjælpsomme først og fremmest. Uanset udfordringen, spørgsmålene eller behovet tilbyder vores specialister kompetent IT-support. Vi skræddersyr altid løsning, så den passer til jeres behov.

Kompetencedækket service

Vi er en virksomhed fuld af specialister, der samlet set dækker over et meget bredt IT-landskab og kompetencekompas. Ca. 40 IT-leverandører er med i vores samarbejde og vi tæller tilsammen ca. 200 medarbejdere.

En del af det gode selskab

Vi samarbejder med nogle af verdens førende IT-leverandører

Når vi samarbejder på denne måde, er det kun til fordel for kunden. Vi kan garantere, at vi servicerer kunden med de bedste folk i branchen, og ikke ”bare siger ja”, fordi vi vil have kunden, men også fordi, vi rent faktisk kan løse opgaven

Hans Christian Götzsche – Coworker

Har du brug for servicemindet og nærværende IT-support?

Vi sidder klar til en indledende dialog omkring, hvordan vi vil løse det for dig og din virksomhed

Kontakt os

Niels Laulund
CEO og medstifter af CoworkIt.
Mobil: 22 21 16 65

Udfyld formular

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger