Udnyt de digitale muligheder
til at skabe vækst for din virksomhed

Digitalisering som drivkraft

Digitalisering har stort fokus på både små og mellemstore virksomheder (SMV’er).

Og det med god grund. Hvad enten du som virksomhedsejer vil det eller ej, så slår de digitale muligheder i langt de fleste tilfælde de analoge.

Det første skridt, der skal tages, er at erkende de områder, hvor I selv er utilstrækkelige overfor kunder, leverandører, kollegaer og medarbejdere. Det kan både være ressourcemæssigt og i mangel på kompetencer, men også pga. oplevelsen af, at en digitalisering er omkostningstung.

Uanset, hvad grunden er, er der ingen tvivl om, at de digitale muligheder kan hjælpe jer, gøre jer bedre og være med til at skabe vækst i virksomheden. Der er heller ingen tvivl om, at de økonomiske ressourcer, der skal bruges for en grundig og levedygtig digitalisering er rentabel og ender med at tjene sig selv ind plus mere, hvis det er gjort godt.

Det handler altså om at erkende og dernæst at forstå de digitale muligheder. Spørgsmålet er, hvor I skal starte?

IT-infrastruktur som 1. prioritet

Vi mener, at det helt grundlæggende / fundamentale er, at få styr på IT-infrastrukturen. Hvor gemmer i og hvordan tilgår I jeres data, hvordan får I styr på IT-sikkerheden, og hvordan skaber I størst fleksibilitet, så I kan arbejde på kontoret, derhjemme og på farten? Vi vil anbefale, at I sikrer at fundamentet er i stabilt, sikkert og solidt som noget af det første. Derefter kan I begynde at se på de digitale potentialer.

 

 

 

Spørg jer selv om dette:

  • Er der for mange unødvendige papirgange i jeres virksomhed?
  • Kan I altid finde informationerne, når I har brug for dem?
  • Oplever I stopklodser i processen mellem jeres afdelinger, produktion-, regnskab- og salgsafdelingen?
  • Kunne I drage nytte af at automatisere områder af jeres virksomhed, så I kan håndtere flere kunder og effektivisere jeres processer og levere jeres produkter eller serviceydelser hurtigere, smartere eller billigere?

Digitale kompetencer til alle projekter

Vi har mulighed for at hjælpe jer på en lang række områder

Mulighederne er næsten uendelige. I mange tilfælde er der mulighed for at tilgå specielle brancheløsninger så I undgår at I skulle opfinde det hele forfra, mens det i andre tilfælde er muligt at bygge noget tilpasset op på kendte og allerede udviklede platforme. Vi tager udgangspunkt i det sidste.

Vi tilbyder løsninger indenfor:

  • ERP-systemer – Økonomi, regnskab, lager og varenumre
  • Ordrestyring – Automatisering af jeres ordreproces
  • Flådestyring / Tracking – Få bedre overblik og træf bedre beslutninger
  • Ruteplanlægning – Hvad er bedst? Den hurtigste rute eller korteste vej?
  • Hjemmesider og webshops – Gør dine produkter og services tilgængelige online
  • SEO-strategi – Bliv set og fundet på internettet
  • CRM-systemer – Overblik i salgsprocessen
  • Integration mellem IT-værktøjerne – Få værktøjerne til at arbejde sammen
  • Programmering af unikke forretningsprocesser

Store nok til at være konkurrencedygtige.
Små nok til at være nærværende.

Vi garanterer dig én fast kontaktperson, gennemsigtighed i aftalen, service fra en IT-partner i dit lokalområde og adgang til Danmarks største partnerskab af uafhængige og landsdækkende IT-leverandører, der professionelt løser din virksomhed IT-behov.

Nærværende og lokalbaseret

Vi arbejder som din landsdækkende IT-leverandør, med base i det lokale Danmark. Vi tilbyder én kontaktperson uanset projekt, og IT-hjælp og support leveret fra lokal IT-leverandør.

Servicemindet IT-support 24/7

Vi gør en dyd ud af at være servicemindede og hjælpsomme først og fremmest. Uanset udfordringen, spørgsmålene eller behovet tilbyder vores specialister kompetent IT-support. Vi skræddersyr altid løsning, så den passer til jeres behov.

Kompetencedækket service

Vi er en virksomhed fuld af specialister, der samlet set dækker over et meget bredt IT-landskab og kompetencekompas. Ca. 40 IT-leverandører er med i vores samarbejde og vi tæller tilsammen over ca. 200 medarbejdere.

En del af det gode selskab

Vi samarbejder med nogle af verdens førende IT-levernandører

Når vi samarbejder på denne måde, er det kun til fordel for kunden. Vi kan garantere, at vi servicerer kunden med de bedste folk i branchen, og ikke ”bare siger ja”, fordi vi vil have kunden, men også fordi, vi rent faktisk kan løse opgaven

Hans Christian Götzsche – Coworker

Skal din virksomhed igennem en digital omstilling?

Vi er klar til at rådgive dig.

Kontakt os

Niels Laulund
CEO og medstifter, CoworkIt.
Mobil: 22 21 16 65

Udfyld formular

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores betingelser for behandling af dine personoplysninger