Hvad er Dropbox Business?

Billede af team der arbejder med Dropbox Business

Benyttes af mere end 300.000 førende virksomheder på verdensplan

Mere end 300.000 førende virksomheder på verdensplan har valgt Dropbox Business som en samlet platform til deres indhold. Det kan vi godt forstå, og det er bl.a. derfor, vi har valgt at være Dropbox Business partner. En god håndfuld af vores coworkers kan tilbyde implementering og uddannelse af jeres medarbejdere i dette værktøj, og vi gør det – som altid – direkte i jeres virksomhed, ligesom vi er tæt på, hvis der er udfordringer, der skal løses her og nu.

Vi er overbevist – er du? Læs med, og kontakt os, hvis du vil vide mere.

Et uovertruffen netværk

500 millioner registrerede brugere anvender Dropbox til at arbejde sammen uanset tid og sted. Dropbox Business gør dette effektive værktøj sikkert med en robust indsigts- og kontrolfunktion, der gør din virksomhed i stand til at beskytte jeres data, overholde GDPR og imødekomme branchekrav.

I dag bruger medarbejdere Dropbox til at blive mere produktive uanset enhed eller platform. Effektive samarbejdsfunktioner hjælper dem med at arbejde bedre med kolleger og fjerner hindringer, når de samarbejder med værdifulde partnere, leverandører og eksterne samarbejdspartnere.  

Herunder giver vi et overblik over, hvilke værktøjer i Dropbox Business,som hjælper over 300.000 virksomheder med at skabe bedre samarbejdsmuligheder.

Produktivitet og effektivitet med Dropbox Business

  • Uafhængig af enheder og platforme
  • Fungerer på mere end 40 operativsystemer
  • Produktivitetsværktøjer
  • Dokumentscanning
  • Adgang online og offline
  • Smart synkronisering
  • Se alle filer og mapper i kontekst på computeren, også selvom de ikke er gemt lokalt
  • Massevis af lagerplads

Standard-abonnementet giver 3 TB lagerplads, mens du med Advanced- og Enterprise-abonnementerne får lige så meget lagerplads, som du behøver, med separate konti til arbejdsdata og personlige data.

Visse funktioner er muligvis kun tilgængelige i Advanced- eller Enterprise-løsningerne.

Samarbejde på tværs – mere effektivt

Dropbox Business tilbyder en lang række værktøjer, som får samarbejdet på tværs i virksomheder og organisationer til at fungere mere strømlinet og med bedre arbejdsflow. 

Herunder følger en oversigt over, hvilke værktøjer, som letter jeres samarbejde: 

  • Dropbox Paper
  • Teammappe
  • Niveauinddelte tilladelser og central kontrol til indholdsadministration
  • Integrationer med Microsoft Office 365
  • Muligt at kommentere dokumenter eller bestemte dele af enhver fil, inklusive PDF-filer, for mere nøjagtig feedback og mere strømlinet kommunikation
  • Versionshistorik og gendannelse efter sletning
  • Gennemgang og gendannelse af tidligere versioner af filer for nemt at fortryde ændringer

Komplet administration og kontrol

Når alle medarbejdere bruger den samme foretrukne løsning, kan du og din virksomhed opbevare data på et centralt sted – det første skridt på vejen mod ægte administration og kontrol af data. GDPR bliver nemmere at opretholde – og overholde, og det bliver nemmere at sikre korrekt brug af data.

Dropbox Business tilføjer overvågningslogs, central administration af brugere og enheder, detaljeret adgangskontrol og et robust API for at give komplet transparens og kontrol i hele virksomheden.

Hvad siger kunderne?

Når virksomheder implementerer Dropbox Business, oplever de stor tilfredshed blandt brugerne, sammenlignet med andre tjenester. Og det er der en grund til.

Virksomhederne oplever:

  • Færre omkostninger
  • Mindre afhængighed af forældede systemer og vedligeholdelse af hardware
  • Øget fleksibilitet og udbygningsmulighed på den bedste samarbejdsplatform i klassen
  • Strømlinede arbejdsprocesser og kortere tid til markedet gennem bedre samarbejde
  • Stigning i medarbejdernes produktivitet og tilfredshed
  • Tættere samarbejde med eksterne partnere, kontraktansatte, leverandører og kunder

Hvis du er klar på at implementere dette i din virksomhed, kan vi hjælpe dig. Vi gør det fra din lokale IT-leverandør, som kan komme forbi, hvis du mangler hjælp.

Samtidig kan vi sikre dig ekspert hjælp, opgradering og undervisning til og af dine medarbejdere i dette værktøj. På den måde sikrer vi, at I ikke efterlades med et værktøj, der aldrig rigtigt kommer til sin ret.

Del på linkedin
Del denne side på LinkedIn

Vi hører meget gerne fra dig

Du kan skrive til os via denne side, ringe til os eller finde en Coworker, der er tæt på dig her og tage direkte kontakt

Du kan også forsøge med brevdue, men det er nok en mulighed, du skal genoverveje, hvis du har travlt eller har et akut problem.

Når du skriver via siden her, så vender vi tilbage til dig inden for kort tid. Hvis du ringer til os, så tager vi telefonen med det samme – eller ringer tilbage, så snart vi kan.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *