CoworkIt er danske Dropbox Partnere

Produktivitet, bedre arbejdsflow, datasikkerhed og overblik

Samarbejde på tværs af teams og enheder bør være så let som at sidde sammen i et mødelokale. Men det er det ikke altid. Vi taler dagligt med mange, som oplever udfordringer med:

  • Manglende overblik over projekter.
  • Kostbar tid, der spildes på at lede efter filer, aftaledokumenter og projektmapper.
  • Adgange til fælles mapper, som ikke virker.
  • Viden, der går tabt eller som ikke når alle involverede.
  • Deadlines, der ikke overholdes pga. tidspilde.

Det koster tid, ressourcer og penge. Og i sidste ende kan det ende med dårligt omdømme, samarbejdsaftaler, der går i hårdknude og utilfredse medarbejdere.

Dropbox Business er sat i verden for at ændre dette. For at skabe bedre overblik. Give rammer for et effektivt arbejdsflow og samtidig højne datasikkerheden. Det er derfor, vi har sagt ja til at være danske Dropbox Business partnere. Der er ganske enkelt ikke et værktøj, som er bedre til at skabe overblik og samle alt nødvendigt viden ét sted.

Animation som beretter People who try Dropbox, buy Dropbox

Fordele ved Dropbox Business

Dropbox Business er et avanceret værktøj, der giver medarbejdere, samarbejdspartnere og leverandører adgang til alle filer, der omhandler det projekt, I er i gang med. Det hele bliver samlet i én mappe, ét projekt, én platform, og I er altid sikre på, at alt er tilgængeligt.

Dropbox Business gør, kort fortalt:

  • I får et bedre arbejdsflow
  • I reducerer omkostningerne
  • I øger produktiviteten
  • I opretholder datasikkerhed
  • Integration med Microsoft Office 365

Dette sker gennem en avanceret platform, som trods sin kompleksitet, er super enkel at bruge.

3 fordele, der øger din indtjening

1: Smart synkronisering

Dropbox Business giver dig adgang til opretholde forbindelse til teammedlemmer, medarbejdere og andre samarbejdspartnere, uanset hvor de er i landet, på arbejdspladen eller ude i verden.

Du har adgang til alle filer og mapper i din Dropbox direkte fra dit skrivebord og teammappen er samtidig en sikker, cloudbaseret indholdshub, som giver fuld adgang til alle, og som kan administreres helt ned til mindste detalje. Alle kan synkronisere deres egne, relevante Dropbox mapper med den samme teammappe og dermed skabe overblik over alle de filer, som de har oprettet i forbindelse med jeres projekt.

Ingenting bliver glemt, væk eller mistet pga. personer, der går ind og ud af projekter og ikke får overleveret alt, eller fordi nogen mister deres hardware.

Det er ganske enkelt mere sikkert, nemt, overskueligt og noget, din virksomheds IT-afdeling, kollegaer og medarbejdere vil elske dig for.

2: Bedre kontrol over data

Medarbejderne vil gerne have værktøjer, der hjælper dem med at være produktive. Du ønsker det samme, men du har også behov for, at der er styr på datasikkerhed og at GDPR overholdes. Filer der ender i de forkerte hænder, er roden til en masse ballade, der trækker tænder ud af enhver virksomhed.

Anvendes der for mange forskellige løsninger, på for mange enheder, bliver det svært for jer at holde styr på data.

Dropbox Business giver både brugerne og din virksomhed det, de har brug for at afhjælpe dette: En centralt styret løsning, der fungerer på alle de enheder, som virksomhedens medarbejderne allerede bruger.

3: Nem administration af Dropbox-konti

Det kræver tid og ressourcer at få en virksomhed til at vokse, og alle har et ønske om at være produktive – uanset om man arbejder på tværs af afdelinger eller med samarbejdspartnere i andre dele af landet eller ude i verden.

Dropbox Business er nemt at bruge og administrere, fordi du har kontrol over hele dit teams konti. Du kan derfor udfase forældede teknologier eller platforme, der ikke skaber værdi for jer længere – og dermed spare penge.

-

Vores venner hos Dropbox har lavet et overblik til dig. Se med her.

Få mere ud af Office 365 med Dropbox Business

Samarbejd uden at udveksle én eneste mail!

Hvem kender ikke til, at e-mails flyver frem og tilbage med vedhæftede dokumenter. Planer, bliver delt via en enkelt persons Dropbox, som alle burde have adgang til, men som de ikke har – eller kan få til at virke. Dette har Dropbox også taget højde for, hvilket kun højner værdien af værktøjet. Og integrationen til Microsoft Office 365 er genial.

Integration til velkendte platforme – nemt og enkelt

Ved hjælp af Dropbox Business- integrationen kan brugere og teams problemfrit få adgang til indhold og samarbejde på tværs af computere, internettet og mobilen.

I kan oprette nye og redigere eksisterende filer på dropbox.com eller i den tilhørende app direkte i Microsoft Office Online. Ændringerne gemmes automatisk i Dropbox – uden at udveksle så meget som en eneste e-mail.

Du har mulighed for at samarbejde Word, PowerPoint og Excel på din computer, mens andre er koblet op på den samme fil. Du kan se, om dem, du samarbejder med, ser eller redigerer en fil, og du kan opdatere den til den seneste version med et enkelt klik. Integrerede kommentarer giver dig mulighed for at strømline godkendelsesprocessen, så alle har overblik over processen, afsluttede og godkendte elementer mm.

Dropbox fungerer på alle platforme og understøtter alle versioner af Office siden 2007.

CoworkIt hjælper med implementering, undervisning og drift af Dropbox Business

Hvis der er én ting, vi ved i CoworkIt, er det, at alle vores kunder har hørt det før: ”I skal bare have dette fantastiske program – så bliver det hele meget nemmere”.

Men gør det nu også det?

Vi lægger hovedet på blokken og siger, JA! Dropbox Business er et fantastisk værktøj. Men det giver kun værdi for jer, hvis I ved, hvordan I skal bruge det.

Alt for mange virksomheder køber nye platforme, men får dem aldrig rigtig ud og leve det liv, de skal – simpelthen fordi man efterlades med for lidt viden og indsigt i alle funktioner.

Det skal vi lave om på!

Vores netværk – din fordel.
Se med her

Kontakt os

Vi hører meget gerne fra dig

Du kan skrive til os her, ringe til os eller finde en Coworker, der er tæt på dig og tage direkte kontakt

Du kan også forsøge med brevdue, men det er nok en mulighed, du skal genoverveje, hvis du har travlt eller har et akut problem.

Når du skriver via siden her, så vender vi tilbage til dig inden for kort tid. Hvis du ringer til os, så tager vi telefonen med det samme – eller ringer tilbage, så snart vi kan.

Vi glæder os til at høre fra dig!